جرمی متئو:در پست مدافع میانی به میدان خواهم رفت
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
11:57 جواد

خرید جدید آبی اناری ها از پیوستن بدین تیم و پوشیدن پیراهن شماره 24 شاگردان لوئیز انریکه در فصل آینده رقابت های باشگاهی در اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا، جرمی متئو مدافع جدید آبی اناری ها با حضور در مراسم معارفه خود اذعان کرد که در روزهای اخیر همه کاری را برای پیوستن به بارسلونا انجام داده است.

"بارسا برای من بهترین تیم جهان است و واقعا از پیوستن بدین تیم خوشحالم و به خود افتخار می کنم. وقتی شنیدم که بارسلونا به دنبال من آمده همه کار کردم تا بدین تیم بیایم و باالاخره نیز در نهایت خواسته من تحقق یافت."

"درست است من توانایی بازی در چند پست را دارم و گمان می کنم که در حال حاضر بیشتر در پست مدافع میانی به میدان خواهم رفت زیرا باشگاه به چنین بازیکنی نیاز داشت. من در ماه گذشته با لوئیز انریکه صحبت کرده بودم و او به من گفته بود که می خواهد از من در پست مدافع میانی استفاده کند. او واقعا نشان داد که به بازی من ایمان دارد و این برایم بسیار ارزشمند بود. من برای شروع تمرینات و تلاش فراوان بسیار با انگیزه ام و تنها هدف من کمک به تیم برای کسب پیروزی است."

"من بارسلونا را دوست داشتم، زیرا به بازی فوتبال علاقمندم. از نظر  من ضربه به زیر توپ زدن فوتبال نیست و چیزی نیست که من به آن باور دارم. حضور در بارسا ثمره و جایزه تمام سخت‌کوشی های من در سال های اخیر بود. جوردی آلبا؟ او با من صحبت کرد و با اصرار می گفت که اینجا باشگاه فوق العاده ای است که در آن احساس بسیار خوبی خواهم داشت."

منبع:طرفداری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلوناجرمی متئومتئو
ادامه خبر...